fredag den 25. december 2015

Beton kugle som lanterne


Jeg har nogle veninder, jeg ofte giver hjemmelavede gaver. I år har jeg lavet en betonkugle lanterne til en, jeg ved sætter pris på  hjemmelavet gaver.                                                                                     
Beton kuglen har jeg set på Kreativ beton siden på face book, lavet af en pige der hedder Dorte. Hun har også sin egen side - den kan du se HER ...  Jeg har lagt lidt gran inden i samt en lyskæde... Synes den er super fin...                                                                  




3 kommentarer:

  1. Hvor er den altså fin den kugle - kan du forklare, hvordan du laver den? Jeg synes, kontrasten i materialerne er fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frede... Der er lavet på en badebold, så det er nemt at få den ud - Jeg lader den hærde ca. 1 uges tid, inden jeg lukker luften ud...
      Ja det er sjovt at eksperimentere med beton - der er nogle der laver nogle super flotte ting...

      Slet
    2. Aha, en badebold, et supergodt tip! Tak for svar :-)

      Slet