fredag den 22. august 2014

Sommerbuket


Det er en skøn tid, når der er blomster i haven....  og der er mange forskellige i løbet af året...
Lige nu er der bl.a.  hortensia. For første gange i mange år, synes jeg at der er blomster i mine. Jeg kan også se, at de blomstre flittigt, når man kører rundt omkring.


 Jeg har også rigtig mange bergenia blade - eller kæmpestenbræk, som den også kaldes. Synes de er rigtig gode til buketter. Her har jeg brugt mange i en krans rundt om en hortensia.
I midten et par æbler.... og du har en meget holdbar buket....




God weekend...

3 kommentarer:

  1. Du har ret med hensyn til hortensia, de står helt overdådigt i år alle vegne. Mine er 4 år gamle nu og det er også først i år de blomster, så jeg er blevet helt overrasket og glad for det skønne syn og bare det at man nu nænner at plukke. Det er en meget smuk buket du har lavet, måske skulle jeg lave den til i morgen aften, hvor vi får gæster :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu har jeg lavet en, næsten magen til din ;-)

      Slet
    2. Dejligt... og det gode ved denne blog verden ..... at inspirere og live inspireret....
      God aften

      Slet