torsdag den 20. november 2014

Kobber i drivhuset


Jeg har ikke så mange ting i kobber, og kan ikke rigtig finde ud af, om jeg er vild med farven...
Men det passer rigtig godt til gran og de brune nuancer....
Så jeg har sprayfarvet nogle konservesdåser og nogle små pyntegræskar...


I dåserne har jeg plantet hyacinter og sat et lys i en enkelt af dem...


Alt sammen i drivhuset, hvor møblerne er i en gammel grøn farve....
Rigtig hyggeligt her til aften med stearinlys...


Her i dagslys....






Lidt spraymaling.... og lidt trylleri...

3 kommentarer:

  1. Hej Susanne.Ja !!! lidt trylleri er det med den smukke kobberfarve................det er også første år at jeg laver lidt med kobber.
    Jeg har også sprayet lidt forskelligt med kobber.
    Så jeg synes din opstilling ser rigtig godt ud.
    Og rigtig god weekend til dig Knus Jette

    SvarSlet
  2. Jeg har det lidt som dig, kan heller ikke helt beslutte om jeg er vild med kobber eller ej.. men du har ret det passer rigtig godt sammen med naturmaterialer- så måske i små mængder ☺ super ide med spraymalingen..

    SvarSlet