torsdag den 22. januar 2015

Gammelt bord


Jeg er vild med den grønne farve og har malet dette gamle bord .
Først har jeg malet det med en mørk farve, derefter "dusty green" og til sidst brun voks.
Voksen fås i forskellige farver og giver forskellige udseende, alt efter farve.


Jeg kan godt lide at lege både med farverne og de forskellige voks


Jeg var ikke helt tilfreds med spejlet forleden. Så jeg har slebet lidt på det og givet det brun voks i stedet. Oprindelig havde jeg givet det hvid voks, men synes det var lidt for "pæn" !!!


Jeg malet i to farver og sliber på det, for at få lidt patina....


Før billede - hvor bordet var afsyret...

1 kommentar:

  1. Hej Susanne.Det er da blevet rigtig flot dit bord..................skøn farve du har givet det.
    Og spejlet passer helt perfekt til.
    Rigtig god weekend Knus Jette

    SvarSlet