tirsdag den 7. juli 2015

Duftende lyserøde skønheder.....


 Efter et langt og koldt forår er mine roser endelig sprunget ud.... Det hjalp med en meget varm uge i sidste uge.... Så nu er der en skøn duft rundt i haven....


Jeg har mange engleske roser - da jeg elsker de fyldte og duftende roser ... I får her et lille udpluk af skønhederne...






Blomsterne ved legehuset er lilla i år...


I næsten 20 år forsøgte jeg at udrydde fingerbøllet - digitalis, da de er giftige og jeg så den som ukrudt..... Det gjorde jeg mens børnene var små. Men som tiden går ændre vi jo sommetider syn på tingene... og børnene er blevet store , så sidste år fik de lov til at stå... Det er imponerende hvor hurtig de breder sig...



Ikke alle pæoner har fået et stativ, så de hænger hurtigt med de tunge blomsterhoveder...


Ved te-huset har jeg en gammel skøn rose. Jeg har for mange år siden fået et par grene hos en nabo... Den breder sig meget og skal ikke klippes... Det kan da ikke være nemmere... og smukkere !!!



Sarah Bernhardt

Heidi Klum...


En skøn tid i haven.....

1 kommentar:

  1. Sikke mange fine roser du har, jeg kan se du lige som mig har ventet ekstra lang tid på roserne i år. Vi må nogen gange ruste os med tålmodighed os der bor her i midtjylland, jeg bilder mig ind, at vi så bare har blomsterne længere i den anden ende.

    SvarSlet