mandag den 1. februar 2016

Bonderosens salgsside


For et års tid siden lavede jeg en salgsside på facebook, da jeg efterhånden sendte en del ting med posten. Det er udelukkende en salgsside med priser og ikke som her på bloggen, der er en skøn blanding af DIY idéer, blomster og have projekter.


Jeg fik dog ikke lagt så mange varer ind, da tiden var lidt knap. Men nu da jeg er færdig med at læse... og "kun" skal passe mit job, så  har jeg tid til passe den del lidt mere.
Jeg synes det er sjovt, og kan godt lidt den korrespondance man har, når der bliver skrevet sammen, frem for blot en hjemmeside, hvor varerne bestilles. Det bliver lidt mere personligt....


Har du lyst til at kigge forbi, kan du gøre det HER

7 kommentarer:

  1. Hej Susanne!
    Må lige høre i forhold til den skammel du malede i går, måske det lyder lidt dumt, men kan det holde at sidde på malingen? for har et par skamler der godt kunne trænge til en makeover:-)
    Var lige inde for at kigge din fb side, men kan se det er en lukket gruppe, så kan ikke se noget.
    Jeg er selv i gang med at lave sådan en side på fb, for har ofte stor trang til at vise lidt af det jeg får hjem, og med priser, noget jeg heller ikke vil bruge bloggen til.
    Rigtig god fornøjelse med det hele:-))
    Kram fra Anette

    SvarSlet
  2. Hej Anette..
    Ja du kan sagens sidde på den. Den er efterbehandlet med voks, hvilket gør malingen blød...
    Vi bor vist ikke sååå langt fra hinanden, - så du er velkommen til at kigge ud, - så vil jeg gerne give dig et lille lynkursus.. tips og tricks...
    Er du på FB, så kan du anmode om at blive medlem at min side, så kan du se alt... :) Ganske nemt....
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne!
      Ja tak til sådan et lyn-kursus og købe noget maling:-) i en stund frem har jeg mulighed for det mand-tirs-ons eller søn, men hvordan passer det med dig?
      Så må jeg kigge ind på fb:-)

      Slet
    2. Har Anette....
      Du er velkommen - måske kan vi skrive sammen over sms og aftale nærmere....
      Mit nr er vist på FB Bonderosens side
      Glæder mig til at hilse på dig
      Susanne

      Slet
  3. Følger ivrigt med i hvad der sker :-)
    Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. €Det er dejligt at høre Birgitte :)

      Slet