søndag den 3. april 2016

Nyt hus...


Ja jeg er her endnu.... selvom jeg virkelig er blevet sløv her på bloggen... :)
Det er absolut ikke fordi jeg sidder i  sofaen - !! Nu er det endelig ved at være forår og det pipler frem fra jorden... Foråret er også lig med mange gøremål i haven....
Bonderosen har udvidet sine åbningstider lidt og net-handlen ( På Bonderosens salgsside på facebook) er grebet om sig, hvilket selvfølgelig er dejligt....


Vi har  hvert år et andepar der får ællinger her i dammen, hvilket er rigtig hyggeligt. Vi plejer at have en gammel mælkespand som andehus, men min mand syntes vist at de skulle have et nyt ( Gad vide om det er fordi han kunne være så sød, at tænke, at det skal passe lidt i stilen, da dammen ligger midt i haven !! ... )


Vi har netop sat det ud her til aften. Det er vist på højre tide, da vi har et par der er begyndt at sondere området...
 

Huset at bygget af affaldstræ - og har selvfølgelig fået kalk maling ....


6 kommentarer:

  1. Hej Susanne
    Sikken et skønt hus til jeres andepar. Det vil pynte smukt på søen og hyggeligt at nyde synet af ænder og ællinger, der garanteret vil føle sig hjemme i det dejlige hus.
    Kh. Ingeborg

    SvarSlet
  2. Det er da et super flot andehus..mon ikke det snart bliver beboet og vi får billeder af små dunede ællinger :o)

    SvarSlet
  3. Sikke et fantastisk hus Susanne. Ville ønske min sø var lidt større. For sådan et hus kunne jeg virkelig godt tænke mig. Ser pragtfuldt ud...

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet
  4. Hvor er det hyggeligt og en super ide, fedt hus ... skønt med vand i nærheden
    Ha en god uge
    Annette

    SvarSlet
  5. Hej Susanne.Det er da bare sådan et flot hus i har bygget til ænderne.
    Spændende om der flytter nogle ind.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
  6. Hej Susanne
    Så lige det smukke andehus, din mand har designet. Er det muligt at bestille et i samme stil?
    MVH Charlotte

    SvarSlet