onsdag den 22. juni 2016

Det lysegule bed


Alle mine bede er opdelt i farver.... I flere år har jeg haft blandede geoginer i dette bed, mest fordi jeg ikke rigtig vidst hvordan det skulle være...  Men da jeg sidst år fik spejlbassinet i fødselsdagsgave, blev bedet udvidet lidt og tanken på farven var pludselig klar.  Det eneste der har stået i bedet i en del år er det opstammede benved, så bedet skulle selvfølgelig være lysegult...
Den gamle vaskemaskine har jeg fået af nogle venner for mange år siden - den har overlevet malerpenslen, og passer nu perfekt !!


Jeg har været hos Rita - Blomstertøsen, for at købe lidt blomster i farven. Nu er det næsten fyldt op, så nu må jeg blot vente på at det gror til...


Jeg har været heldig at finde nogle gamle fiskekugler på et marked... Fuglene er meget glade for spejlbassinet og bader her ofte


En af mine nye roser. Jeg satte 10 gule / sart gule i efteråret, så nu er jeg spændt på hvordan de alle ser ud..

2 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at se dit bed til næste år...og tak for handlen.

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det godt med et gult bed, det bliver spændende at følge! Husker også at Rita har meget gult i hendes bede i alle tilfælde i starten på sommeren, godt du kom derover:-)

    SvarSlet