lørdag den 19. november 2016

Advent


Inden længe er det snart adventstid.... Der er mange bud på advents kranse og dekorationer...
Nogle vil have en lidt mere traditionel grøn krans med hvide lys og røde bånd.... Andre vil gerne have den samme farve hvert år... Nogle har stager eller stativer de pynter.... Nogle er til sølv, guld, glimmer og noget helt syvende.... Heldigvis kan vi gøre som vi hver især har lyst til....
Jeg har hvert år nogle kurser til jul, hvor der laves div. dekorationer. Bl.a. advents....
Jeg finder på noget nyt hvert år - ellers kommer damerne jo ikke !!! :)
Denne adventsdekoration er dog ikke en kursusmodel....


4 kommentarer:

  1. Den ser jo fantastisk ud med sin grønt blanding. Det er lige mig.
    Lækker og anderledes.

    Skøn ny uge til dig
    Knus
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja... det er altid en udfordring at finde på nye ideér...
      Synes der er lidt forskel på kursus ting, deko. til butikken og ting ind til os selv .... :)

      _også skøn uge til dig
      Kram Susanne

      Slet
  2. Hej Susanne.
    Hvor er det fint og inspirerende det du laver. Er du ikke sd at skrive her hvornr du holder dine kurser. Jeg vil nemlig gerne deltage:) kh og go weekend. Grethe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Grethe..

      Jeg har ikke flere kurser i år, men jeg skal nok skrive det herinde næste år.... Det vil være hyggeligt, hvis du har lyst til at være med
      Kærligst Susanne

      Slet