torsdag den 15. juni 2017

Bonderosen udvider...


Her er dagene altså lidt hektiske, så jeg har slet ikke fortalt jer - at Bonderosen har fået en filial på Sjælland.... Nærmere betegnet Kr. Hyllinge...!!!.... hihi...
På slottet Egholm, hvor 2 skønne piger har lejet gartner boligen og en stor hestestald.
De lejer de enkelt rum ud inde i gartner boligen og i hestestalden lejer man en hesteboks.
På den både er er rigtig mange skønne butikker - primært med masse af skønne gamle ting og sager eller nyt i stilen.



Et kik ind i et enkelt rum...



Langs allen... med pigsten..


Foran portner boligen er det smukkest vandbassin - springvand tror jeg...


Et lille kig hos Bonderosen, hvor der er kommet en del møbler over...


Jeg skal tage lidt flere og bedre billeder af Egholm næste gang jeg kommer derover.... Det er et fantastisk skønt sted. Så er der nogen der skal på sommerferie i nærheden, er det et besøg værd.
Der er altid åben tors - søndag... året rundt..

3 kommentarer:

  1. Hej Susanne
    Hvor skønt :o))) så kan os der bor på sjælland jo også få lidt Bonderosen lækkerier. Jeg stiler nu mod at komme over og hilse på dig på et tidspunk.
    Kh Linda

    SvarSlet
  2. Hvor fantastisk Susanne.
    Så mange smukke ting du har der over og sikke rammer for en lille butik.

    Knus og skøn weekend
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med udvidelsen af butikken, selv om det er lidt langt væk :-)
    Det er et helt fantastisk sted som vi besøgte da det var Honning og Flora der havde stedet.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet