onsdag den 20. september 2017

Bonderosen flytter


Trut... trut.... Jeg er her endnu... !!!  
Vil lige fortæller jer en lille nyhed.... Da det trækker lidt ud med "gør-det-selv" manden, så flytter jeg  butikken ind til byen - så jeg får lidt mere plads....
Både for at gøre plads til ombygning ( Jeg har lager pt. i den længe, der skal laves om til butik)
Jeg vil ligeledes gerne have plads til kurser - både Vintage paint kalk maling, blomster binding ... og hvem ved, om der opstår noget nyt.... :)
Jeg har sagt nej i flere år, når kunder har spurgt om jeg ikke kom til byen - så nu bliver det altså alligevel !!! - og jeg glæder mig .....
Jeg åbner næste fredag d. 29 sep.
Vi ses... :)



2 kommentarer:

  1. Sådan, god ide at flytte butikken så længe ombygningen står på.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet