torsdag den 18. januar 2018

En sidste hilsen


En sidste hilsen .... Da jeg jo ikke længere har en desideret  blomsterbutik, svinger det lidt med hvor ofte jeg laver noget ´med afskårne blomster..... Men jeg elsker det...


Har fornylig lavet denne krans som en sidste hilsen..


En stor halmkrans beklædt med mos og en masse efeuranker snoet på... Jeg er ikke så vild med de færdige cypres krans man kan købe, så jeg prøver altid at finde på alternativer.... Det er jo nemt i denne kolde vintertid, hvor det er oplagt at bruge mos - og efeu kan jo bruges hele året....


6 kommentarer:

  1. God ide med mos og efeu som grønt. Rigtig flot krans, lige min smag fordi den ikke er så overfyldt med blomster, som dem lavet i en oasis krans.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rita... Ja du er jo også til natur :)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak - også dejlig weekend til dig og dine

      Slet
  3. So beautiful!

    Have a lovely weekend!
    Susanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you - lovely weekend for you as well...

      Slet