søndag den 29. juni 2014

Skønne roser


 I fødselsdagsgave fik jeg to engelske roser... Jeg er vild med engelske roser - deres tæt fyldte blomsterhoveder og fantastiske dufte....


 Evelyn - fersken farvet.. Jeg måtte plukke et hoved. Farven passer super flot i badeværelset, med de brune farver...

 Evelyn - til venstre, smuk fersken farvet
Young Lycidas - til højre, pink farvet.... i fuld knop
Jeg tror, jeg vil begynde at interessere  mig lidt for navnene... ( hvis jeg kan huske dem !!! )


Fersken farvet til svag rosa med en fantastisk duft


 Jeg har plantet dem for gavlen, hvor jeg har ene af engelske roser... Jeg havde et par stykker, der var blevet til vild skud - så det kunne ikke passe bedre, at få et par nye.
Der er stadig plads til et par stykker - så mon ikke jeg skal have det i anledningen af rosens dag..!!


Så er de plantet - perfekt plantevejr, da vi lige har få MEGET regn
God søndag....

3 kommentarer:

  1. Hej Susanne
    Stort tillykke til både sønnen og dig. Flotte roser du har fået. Engelske roser er bare skønne.
    Ha' en dejlig søndag

    SvarSlet
  2. Hej Susanne.Skønne roser du har fået.Tror også at jeg vil bruge mit gavekort til et par nye roser..........dem kan man ikke få for mange af.
    Vi har også fået en god sjat vand her hos os.God søndag aften knus Jette

    SvarSlet
  3. Evelyn er en skøn rose, sikke en farve. Dejlig gave, og dejligt med lidt regn.

    SvarSlet