onsdag den 10. december 2014

Lilla stilleben


 Som jeg fortalte forleden, så har vi rigtig meget julepynt. Jeg nænner ikke at smide noget af det ud, men det er ikke det hele der kommer frem. Det er lidt forskelligt fra år til år, alt efter hvilke ideer jeg får...


 Denne søde keramik engle har jeg fået af en god veninde, som hun selv har lavet..


Glas kuglerne har jeg haft i en del år. Jeg kan egentlig godt lide dem. De chancerer i farven og med små sten på... 


 Trommen og trompeten er i mørk / irgrøn...  nostalgisk og smukke


I år passer det perfekt til det lille skab og spejle jeg malede i efteråret med kalk maling



Jeg er blevet ret grebet af at male med kalk maling... Så det skal jeg i gang med igen efter jul. Det er super nemt at arbejde med, lugtfri og giver en flot naturlig patina...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar