søndag den 15. februar 2015

DIY skjuler


Det er koldt og absolut ikke havevejr..... Puh... så jeg er stadig til indendørs sysler ....
Jeg har malet nogle store konservesdåser - med kalk maling - selvfølgelig !!!
Jeg har limet billeder på, for at friske dem lidt op


 Jeg vil have samlet nogle små dåser, og malet dem også. De kan også bruges til blomster, kuglepenne o.lign.


 Jeg har malet to dåser i samme lyserøde farve som møblet og spejlet.
Du kan ser HER hvordan skabet blev forvandlet...


Jeg må have fat i et par stykker mere, så jeg kan få et par i min ynglings grønne farve og et par blå...


5 kommentarer:

  1. Hej Susanne.Smart ide med dåserne....................det ser bare godt ud..
    Den maling kan da bruges til lidt af hvert.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er VILD med det... det hæfter på alt
      Så det er nemt , hurtigt og billigt at lave en skøn forandring med ting man ellers ville smide ud..
      Og så god aften til dig Jette
      Knus Susanne

      Slet
  2. Sød og god ide.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  3. De dåser er blevet rigtig søde, og din begejstring skøn!

    SvarSlet