fredag den 20. februar 2015

Gammel tørvekasse


Da vi købte ejendommen for over 20 år siden, fandt vi denne tøvekasse på loftet i en af udehusene.
Jeg brugte den, da jeg startede gårdbutikken for 12 år siden, men da jeg flyttede butikken ind til byen, fulgte den ikke med. Den har nu stået i laden i en del år - indtil nu - hvor jeg har overtalt min mand til at hænge den op i syværelset....


Der er plads til mange små nips .... sjove ting og sager...Så det vil tage lidt tid at fylde den op.... Dejligt...


Lige nøjagtig 50 små rum.... Det er da for fedt !!!!
 

2 kommentarer:

  1. Det kan man da kalde en sættekasse str.XXXL :-))) Og en dejlig anvendelse for den. Varme februarhilsner fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ... det kan man vist godt kalde den....

      Slet