fredag den 27. marts 2015

Gamle cykler

.

Så er det sidste "guld" hentet hos min faster. Den gamle lærerbolig er nu sat til salg, så det sidst skulle væk. Jeg var så heldig, at der på loftet stod 3 gamle cykler.... to dame cykle og en herre cykel...


Den ene dame cykle har jeg sat ned til vejen, sammen med mit skilt. Skiltet har en venindes søster malet til mig for mange år siden....


Jeg har malet en appelsin-kasse lyserød og plantet den til med stedmoder blomster...
De kan tåle de kolde nætter
 


Mon ikke den gamle lærer ville ha' syntes om, at de gamle cykle nu kom til pynt og gjorde gavn igen... Det tror jeg...


Den sidste dame cykle står i gården... lige nu med gult - i anledningen af påsken...'



5 kommentarer:

  1. Så fine gamle cykler. Selv har jeg ikke været heldig at finde en endnu men det kommer nok en dag. Det er nok noget pjat men hver gang jeg finder en fin gammel ting tænker jeg altid...bare den dog kunne fortælle hvad den har oplevet.
    Hilsen Rita

    SvarSlet
    Svar
    1. - Ja... lige præcis.. det kunne være så sjovt, om vi kunne få historien fra "engang....."

      Slet
  2. Det ser rigtig fint ud. De er så dekorative, de gamle cykler.

    SvarSlet
  3. Hej Susanne.Dejligt med lidt genbrug....................og det ser da bare så hyggeligt ud med de gamle cykler.
    Rigtig god weekend knus Jette

    SvarSlet
  4. åhh jeg drømmer også om at finde en gammel dame cykel.. det ser så fint ud

    SvarSlet