fredag den 20. marts 2015

Give away - Vintage kalk maling

 
Nu åbner jeg snart butikken,  og udlodder derfor en dåse maling af 700 ml.
Alt du skal gøre er :

1 lod for en kommentar
1 lod for at melde dig som fast læser ( du får selvfølgelig et lod, hvis du allerede er læser)
1 lod for at like siden på Facebook

Skriv hvor mange lodder du deltager med og
skriv din mail adr. hvis du ikke har en blog

Vinderen trækkes på mandag kl. 18

Nedenfor er nogle billeder til inspiration - alt kan males....



- Hjemmeis dåse...


- møbler....


- skotøjsæske....


- stof skammel...


- gåseæg...


- en gammel kuffert i nappa....

Håber det kan inspirere dig til at prøve - man bliver grebet af det....

11 kommentarer:

  1. Hvor er der bare mange muligheder!
    Jeg vil gerne deltage med tre lodder.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  2. Åh, det har jeg længe gerne ville prøve, så jeg melder mig gerne.
    Jeg deltager med to lodder.
    Nu vil jeg krydse mine små fingre og håbe.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  3. Det vil jeg gerne prøve og snupper to lodder:-)

    SvarSlet
  4. - nå ok, det må være et lod, for jeg ved ikke hvordan man bliver følger i G+

    SvarSlet
  5. Et enkelt., men til gengæld helt utroligt lykkebringende lod fra mig

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Hej Susanne,
    jeg deltager gerne med to lodder.
    jeg har lige et skønt møbel der trænger til den slags maling.
    Du har virkelig lavet skønne sager.

    SvarSlet
  8. Kære Susanne. Skønt at du har overskud til at dele ud....jeg har længe haft lyst til at prøve malingen, måske får jeg chancen nu, der er både et vitrineskab og et bord, der trænger til en opfriskning. Jeg deltager med 2 point. Mange hilsner Gerd Zacho.
    gerdzacho@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Havehilsner

    SvarSlet
  10. Hej Susanne.Vil da smadder gerne vinde den spændende maling.................og deltager med to lodder.
    God aften knus Jette

    SvarSlet