søndag den 16. oktober 2016

Hurtige forvandlinger


Jeg er jo, som jeg ofte har vist jer billeder af, ret fascineret af at male med kalk maling...
Det er nemt, hurtigt og så kan man trylle med voksen, så det kommer til at se gammel ud....


Jeg har netop haft et par work shops i kalk maling.... sikke nogle fine ting damerne fik malet.
Jeg fik desværre ikke taget nogle billeder...


Her er et par hurtige forvandlinger.... Et par gamle julekugler, kogler og en ny skjuler....
Der skal ikke så meget til at pynte.... en serviet og lidt blonde...


Har du også prøvet...?? .. Vi har alle en masse i gemmerne, som vi ikke bruger længere. Det er nemt at give nyt liv.. og så kan det holde en sæson eller to igen.... !!
Det er også lidt sjovt selv at forvandle... fra skrot til slot !!!


Ønsker alle en dejlig søndag...

4 kommentarer:

  1. Hej Susanne.Fine ting du viser......nu må jeg da have købt noget af det kalkmaling.
    For det er da utroligt en forandring på både kogler og kugler.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  2. Hvor er du altså god til at trylle med den kalkmaling. Du har helt ret de fleste har noget i gemmerne, som kan forvandles, jeg har ihvertfald :-)

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint, jeg ved også nogle ting jeg må igang med. Du er dygtig :-) VH Carina

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare rigtig fint og sikke en god effekt med at male spidserne af koglerne ..
    - må vist lige igang
    Tak for ideen
    God søndag
    Annette

    SvarSlet