torsdag den 15. december 2016

Art ByKobber


Det går ikke alt for godt med atter at blive lidt mere stabil her på bloggen, så når jeg nu har nogle søde kunder der kommenterer det i butikken, får jeg helt dårlig samvittighed....
Så nu lover jeg ikke noget :) :) - men skal gøre mit bedste.. !!


I foråret fik jeg skønne ting fra firmaet Art ByKobber.... Det er rigtige blomster der forkobbers...
De er MEGA fede...
Her til efteråret har jeg fået de smukkeste store roser...



De smukkeste juleroser..



Samt mistelten.... Og ikke to er ens... Smukke som gaver... eller en gave til sig selv !!

6 kommentarer:

  1. Art by kobber tingene er virkelig fine og unikke.
    Drop den dårlige samvittighed, den er der ingen der har glæde af. Nyd det du når og pyt med resten.

    Julehilsen Anette

    SvarSlet
  2. Det er svært at nå det hele, så jeg nyder dine indlæg og de smukke kobber ting.
    God Weekend :o))

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud,dejligt med dine indlaeg det er ikke nemt at klare det hele. Hav ikke darlig samvittighed over det.Rigtig g

    SvarSlet
  4. Ups der skete lige noget.Vil ønske en rigtig glædelig jul.Du har sikkert nok at se til. Mange hilsner Anne-Grete

    SvarSlet
  5. Glædelig jul og lykkebringende nytår

    Jule klem
    Charlotte

    SvarSlet
  6. So beautiful photos!
    Merry Christmas and happy holidays for you!

    Susanna

    SvarSlet