lørdag den 28. januar 2017

Togvogn


Jeg har i flere år ønsket mig en gammel togvogn. For et par år siden fandt jeg ud af, at min nabo har en stående..... Men min mand synes vist vi har projekter nok, - så der har været mange undskyldninger for ikke at hente den...



Men i dag blev så den store dag.....  Det kræver lidt grej at få den transporteret... Både blokvogn og kranbil...



Nu bliver den sat midlertidig i nærheden af værkstedet, så den er nem at komme til..
Den kræver vist lige et par timer, nye brædder og lidt maling inden den er indflytnings klar...


Børnene mener der går mindst 10 år.... Med alle de projekter vi har planer om...


Men jeg har en drøm om at få den malet, med nye vinduer og indrettet så man kan sove der...
Den skal flyttes om til vores bålplads, hvor der er sol det meste af dagen og den smukkeste solnedgang....



Drømmene har vi heldigvis lov til at have....  Håber det lykkes for mig - nu er den da i det mindst kommet på matriklen.. !!!
I skal få lov til at følge med i projektet.....

7 kommentarer:

  1. Uhaaaaaa sikke et drømme projekt. Ja jeg ville smide alt jeg havde i hænderne og straks komme i gang. Både pga. jeg ville nyde sådan en vogn men også for at overbevise børnene:))
    Jeg har præcis samme drøm som dig. En vogn af en slags og have den i haven.
    Sikke et fantastisk syn.

    Held og lykke med projektet
    Charlotte

    SvarSlet
  2. Tillykke med 'sommerhuset'...Rigtig fine fotos af det grove.
    Hvordan kan det være mændene mest stritter imod, når vi får en god ide til haven??
    Jeg har i flere år ønsket mig en tipi i skovkanten ud til marken. Vi har selv rafterne, der står og gror. Men der er lige noget andet, der skal laves først.
    God arbejdslyst.
    Hilsen
    Anne Marie

    SvarSlet
  3. Spændende projekt som jeg glæder mig til at følge. Jeg kom bare sådan til at savne min gamle kommunale skurvogn som jeg havde til at lave kranse i da vi boede i Pårup.

    SvarSlet
  4. Gode drømme er til for at gå i opfyldelse :-)
    Spændende projekt, glæder mig til at følge det.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  5. Hvor er jeg bare misundelig:) Det er lige sådan en vogn vi drømmer om at få fingre i, så det er da bare om at komme i gang med at male og indrette den!

    SvarSlet
  6. Det bliver spændene at følge med,dejligt med drømme det skal man da have. Rigtig god fornøjelse. Hilsen Anne-Grete

    SvarSlet
  7. Fedt projekt, der er altså bare noget charmerende over de gamle vogne.

    SvarSlet