torsdag den 1. maj 2014

Beton - en ny dille


Jeg er - lige som over 7000 andre fra facebookgruppen "Kreativ beton" blevet bidt af at lave forskellige ting i beton . Se gruppe her
 Der er masse af inspiration , gode råd og idéer....super flotte og kreative påfund...



 Jeg lavede lidt paddehætte af det sidste beton, sidst jeg lavede en produktion af gummistøvler...
De flest til gaver, men havde også et par stykker på bestilling....



Paddehættene gør sig godt i skovbund og vildnis, hvor de lyser lidt op....

3 kommentarer:

  1. Hej Susanne,
    Jeg er også medlem af betongruppen på FB, og jeg er lige blevet gjort opmærksom på en anden gruppe (af Helle, der er betongruppens 'mor'), at hun også har en gruppe med kreative ideer til haven og udendørslivet. Måske var den også noget for dig? Linket er her: https://www.facebook.com/groups/281446865353368/
    vh/Karen

    SvarSlet
  2. Tak Karen.... Der er jeg vist også kommet med....
    Ja der er mange gode idéer på FB.
    Sælger du dit beton - og hvad tager du ??

    SvarSlet
  3. Jeg har sat lidt beton over i B&B'en, som gæsterne kan købe som souvenirs. Jeg er ikke helt sikker på, hvor meget jeg skal tage for det, men det skal ikke være hverken for billigt eller for dyrt. Er det for billigt, er der ingen, der vil have sådan noget billigt bras. Og er det for dyrt, er der ingen, der vil betale så meget for sådan nogle dyre dimser ;-) Jeg havde tænkt, at betonblade og små fugle (fra Panduro støbeform) skulle koste 3 for en halvtredser. Kogler nok en halvtredser, og andre ting - hænder og skåle - skal prissættes individuelt, for de er aldrig ens. Fra 50-150. Nu får vi se, om jeg får solgt noget af det :-)

    SvarSlet