mandag den 28. juli 2014

Clematis på ønskesedlen


 Denne clematis kan virkelig anbefales....Clematis Vi.Purp.P.Elegans.
 Den har utrolig mange blomster. Stilkene er så lange, at jeg kan klippe af dem og sætte dem i en vase. - Og den er utrolig holdbare... Så hvis I skal anskaffe jer en ny clematis, så er den virkelig værd at sætte på ønskesedlen....


Se her hvor flot den er . Den blev plantet sidste år


 I sidste uge købte jeg dette havesæt i et byggemarked. Det var sat MEGET ned... Så det kom med mig hjem...

Den store glas flaske fandt jeg også på marked i weekenden...


Dahlia knoldene blev sat lidt sent - Fandt dem billigt, da alle løg skulle sælges ud...

8 kommentarer:

  1. Hej Susanne.Smuk klematis du viser..........kender den slet ikke.
    Rigtig mange steder har de sat havemøbler ned i denne tid.
    Men er da mest vild med din store glas flaske.
    God aften Jette

    SvarSlet
  2. Skøn plante, den vil jeg skrive mig bag øret. Det er et rigtigt fint sæt du har erhvervet, det ser godt ud i din have, der skal nok blive indtaget mange måltider og ført mange diskussioner i disse dejlige omgivelser :-)

    SvarSlet
  3. Sikke smuk den her - navnet er hermed noteret ;0)
    Sikke en dejlig krog du har fået dig her - kan godt forstå du måtte have havesættet med hjem :0)

    SvarSlet
  4. Skøn klematis. Den vil jeg huske.
    Hvor har du købt de to vaser/amforaer, de er skønne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jern pokalerne er fra da jeg havde butik - for godt 8 år siden ....

      Slet
  5. Tusind tak for frøene! Jeg har skrevet en besked til dig via Facebook. Klematissen er rigtig sød - og super med de lange stilke. Krukkesættet er også et af den slags, der meget let kunne finde herhjem til os :-) Jeg købte 10 dahliaknolde for en tier i Billigblomst og satte dem for 14 dage siden. 5 af dem er faktisk kommet op - spændende at se, om de når en blomst i år. Ellers næste år.
    vh/Karen

    SvarSlet
  6. Susanne,
    your Clematis are outstanding and your decoration is so very beautiful! I love the elegance of grey!!! You are so very talented!
    All my best and a happy happy time
    Elisabeth

    SvarSlet