tirsdag den 8. juli 2014

Sommerhus

 


I dag har jeg lavet noget der intet har med hverken blomster, have eller indretning at gøre..
Jeg har været i vores sommerhus sammen med den ældste søn - og lagt fliser...!!!..
Vi er ved at renovere badeværelset, og da manden er kørt hjemmefra i en uge og vi har lejet huset ud om små 2 uger - er vi lidt tidspresset...
Jeg har aldrig prøvet det før,- men havde en forestilling om, at jeg godt kunne...




Her ser I resultat af bruseren - synes faktisk jeg er lidt stolt... !!!
- Af en første gangs kvindelig ufaglært murer.....


Der er klinker langs siderne og små natursten i midten..



Gulvet er store grå fliser


Det er vist ok lige....

Sådan så der ud før

 Træ vægge med muret bruser - noget være bras !!!



Halv størrelse af hvad det er nu, da der også var en lille sauna - som vi kun brugte til opbevaring
Glæder mig til at det bliver færdig ----
Så nu går jeg snart træt i seng...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar