lørdag den 26. juli 2014

Cupcakes


Så fik jeg mig endelig taget sammen til at få lavet mine cupcakes færdig.
Det er efterhånden lang tid siden jeg lavede dem, så jeg manglede blot at pynte dem....


Jeg lavede en del for et par år siden. Men ting udvikler sig jo, så de bliver pænere og pænere...
Her er en chokolade drøm.....


-og en lyserød .... Det er kun fantasien der sætter begrænsninger for pynten...


De kan pynte i adskillige stilleben..



 Men sæt ikke tænderne i ....


Cupcakes i muffinsforme er lavet af spartelmasse.... De runde kager er lavet i beton og malet i chokolade farve....
Frosting ovenpå er lavet af flourmelis og æggehvide

3 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine og livagtige. Ja dem kan du bruge i mange forskellige stilleben.

    SvarSlet
  2. Kagerne er vildt flotte, og ligner nogen der er lige til st spise.................. ;-)

    SvarSlet
  3. Set på Fru Pedersens have blog:-) fin ide og de er jo super dekorative <3

    SvarSlet