torsdag den 24. april 2014

Aftentur


 Efter aftensmaden gik jeg mig en runde i haven . Der er fantastisk vejr, stille og stadig solskin.....  - og skønt med alle de blomster der  er ved at være efterhånden...
 Mine pæoner kommer rigtigt godt... Her er de hvide, de er mere end dobbelt så store som de lyserøde - Sarah Bernard


Løjtnantshjerte - Jeg husker den fra min barndom. Jeg synes de var så fantastiske de små hjerteformede blomster  - så nogle blomster vækker minder...


De er da flotte...


 En fyldt påskelilje - jeg er ikke god til navne, så det kender jeg ikke ..!!!


 Tulipanerne står alle på spring....


 Sprøde og fine....








 Rabarberne er klar til første omgang - så mon ikke vi skal have rabarber kage i weekenden...


Pærertræet er fyldt af blomster


Måske er det svært at se på billedet - men blomsterne kan næsten ikke være der for hinanden.
Der er masser af knopper, der stadig ikke er sprunget ud... i kirsebærtræet



Og Gunneraen er pakket ud, og har sat nye flotte skud 
Jeg elsker forår - god aften til alle......


2 kommentarer:

  1. Hej Susanne
    Sikke smukke billeder. Du har mange flotte tulipaner ;-)

    SvarSlet
  2. Hejsa Susanne!
    Skønt med aftenrunder i haven, flotte billeder, har også lige fået løjtnantshjerte den er stadig lille men den står med små hjerter, mig minder den om en planteskole jeg var på, hun er hortonom, og en ægte nørd, som selv dyrkede stauder, og slyngede muntert om sig med artsnavne, rødder og jordbund, min hukommelse er også som en si hvad navne angår, kan læse vi har noget til fælles;-)
    Men du har ret nogle planter giver minder, og det er rart!
    Hilsen Anette

    SvarSlet