søndag den 6. april 2014

Have projekt


 Have idéer og planer er der mange af på denne årstid. Desværre involverer de flest min mand....og det kniber ham at følge med.
Jeg har tre små ovale bede, jeg gerne vil have til at hænge sammen, med en lille sti imellem.


 Først startede han med at hakke græstørv af, men da jorden her er lidt hård, skiftes der taktik....


 - og resten fræses....


 Nu må det ligge og tørre lidt, inden jeg river det af


 I de to af bedene har jeg lyserøde pæoner - "Sarah Bernhard " . Jeg er vild med pæoner....
Synes de dufter fantastisk....


Græsplænen bliver slået for første gang i dag - det pynter helt fantastik...


 Der afsluttes med drivhus kaffe.....


- og familiens skødehund er selvfølgelig også med....

3 kommentarer:

  1. Den er altså bare nuttet, den lille hund, der var så modig i den ene ende og bange i den anden, da vi var der. Men herregud, den er jo også kun cirka halv størrelse af vores kæmpekat, Puma :-)
    vh/Karen

    SvarSlet
  2. hihi.... ja der er ikke meget farlig over hende, selvom den store af drengene kalder hende for "dræberhund " !!!!
    Hun er SOFA hund med store bogstaver...
    -så der er sikkert mere "vagthund" i Puma....

    SvarSlet
  3. Til gengæld er der slet ikke vagthund i vores hund. Kom der røvere, ville de blive logret ud af huset. Hun er en jagthund, når hun er ude, men en SOFA hund inde - fylder bare hele sofaen :-)

    SvarSlet