mandag den 28. april 2014

Gammel trillebør


 Prøv at se hvad jeg har fået af min søde nabo..... Denne skønne trillebør !!!!
Nu har den fået plads i blomsterbedet, med brænde til bålstedet


 "Fugleburet" - pavillionen har min mand og drenge selv lavet. Børnene kalder det et fuglebur !!!
Jeg har plantet clematis rundt  - 3 forskellige slags....
Pigerne har løbet ude i bikini i dag - fantastisk her i april måned....


 "Stolene" er store træstubbe - 6 styks... én til hver i familien...


Sidste år blev her grillet mange pølser ...snobrød - drukket sodavand og rødvin !!!


Er den ikke fin ...!!!!

10 kommentarer:

  1. Jooooo, den er helt igennem skøn,kan godt lide at den bliver "brugt" og hyggelig bålplads, med fuglebur:-)

    SvarSlet
  2. Sikke et hyggeligt sted og fint at den smukke gamle trillebør kan holde brændte til bålet.

    SvarSlet
  3. Det var da en rigtig fin trillebør du har fået, den passer rigtigt godt til stedet. Børnene elsker jo bådpladser, snobrød, pandekager osv, så er det praktisk med brænde inde for rækkevidde.

    SvarSlet
  4. Ja det er rigtig hyggeligt en sommeraften - både for børn og voksne...

    SvarSlet
  5. Det ser helt vildt hyggeligt ud. Mine børn vil elske et sted, hvor de kunne sidde og hygge sig med at lave snobrød.
    Super sød trillebør.
    Ha' en dejlig aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du lave - det kræver ikke så meget.... :)

      Slet
  6. Sikke en fin gammel trillebør, ser bare rigtigt godt ud med brænde i. Skønt når gamle ting som andre ikke vil have mere kan blive brugt og få en smuk plads i en anden have.
    Et hjørne der rigtigt indbyder til familie hygge.
    Hilsner fra Rikke

    SvarSlet
  7. Hej Susanne.Sikke da et dejligt sted at sidde og grille pølser.............og det ser bare godt ud med den gamle trillebør.
    Og hvor ser der dejligt ud i din have............og piger i bikini på denne årstid er da helt fantastisk.
    Jeg bruger de skønne dage til at plante noget af alt det jeg har i drivhuset ud i have.
    Købte jo også lidt på plantemarkedet i Lyngby............se mit nye indlæg.
    Det gælder jo om at nyde disse dejlige dage inden vejret bliver koldere...........som de har lovet.
    Rigtig god dag Jette (mit lille gods)

    SvarSlet
  8. Sikke en sød nabo du har :-) Den er simpelthen pragtfuld - ligner noget fra et landbrugsmuseum. Sådan en kunne jeg også godt bruge, da.

    vh/Karen

    SvarSlet
  9. Det ser godt ud, sådan nogen trækævler har jeg også, har bare ikke fundet en plads til dem endnu.

    SvarSlet