torsdag den 3. april 2014

Forårskursus


 I aftes havde jeg et forårskursus. Det er altid hyggeligt med en flok damer....
- og I aner ikke hvor stille de kan være , når koncentrationen melder sig !!!
Men der bliver ofte snakket og grinet... og tid til en kop kaffe,,,,


Der blev pyntet krukker og forårskranse....
Her er det det grove arbejde !!!!
 

 Koncentration...


 Der bindes /flettes pynt til en udendørs krukke


Flotte kreationer


 Sådan har jeg flettet kransen


 Hvor der er påsat perlehyacinter og vagtleæg



3 kommentarer:

  1. Meget kunstfærdige dekorationer. Det må have været meget hyggeligt med sådan en tøseaften. Jeg kan meget godt lide din flettede krans.
    Ha' en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Det ser rigtigt flot og hyggeligt ud. Jeg kender det der med at der bliver stille, når der bliver arbejdet koncentreret. Holder også selv nogle pigeaftener, hvor der arbejdes igennem OG HYGGES :-)

    SvarSlet
  3. Så flotte kreationer, og skøn krans, tror jeg skal lege lidt med pilekranse, en dag det regner;-)
    Længe siden jeg har haft kursister, men husker let den skønne stemning!

    SvarSlet